starszy inspektor
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw administracji architektoniczno-budowlanej I instancji w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości / Oddział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Infrastruktury
45-082 Opole ul. Piastowska 14
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Prowadzi postępowania z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej, jako organu I instancji łącznie z przygotowaniem i przedłożeniem do akceptacji projektów decyzji w sprawie pozwoleń na budowę i innych pism w odniesieniu do obiektów i robót.
Prowadzi postępowania z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej, jako organu I instancji łącznie z przygotowaniem i przedłożeniem do akceptacji projektów decyzji w sprawie pozwoleń na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych i koordynuje działania dotyczące nabywania nieruchomości w ramach tych postępowań.
Prowadzi postępowania z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej, jako organu I instancji łącznie z przygotowaniem i przedłożeniem do akceptacji projektów decyzji w sprawie zezwoleń na realizację inwestycji drogowej (dróg krajowych i wojewódzkich) oraz lotnisk użytku publicznego i koordynuje działania dotyczące nabywania nieruchomości w ramach tych postępowań.
W ramach działania organu I instancji rozpatruje zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę.
Wykonuje obowiązki dotyczące udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziału społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocen oddziaływania na środowisko ( w postępowaniach o wydanie pozwolenia na budowę i zgody na realizację inwestycji drogowej oraz lotnisk użytku publicznego).
Wydaje dzienniki budowy stanowiący urzędowy dokument przebiegu robót budowlanych.
Uczestniczy w czynnościach inspekcyjnych kontrolnych na wezwanie organu nadzoru budowlanego.
Prowadzi sprawozdawczość dla GUS z zakresu wydanych zezwoleń na budowę oraz prowadzi sprawozdawczość z zakresu ruchu budowlanego.
Warunki pracy
praca w siedzibie Urzędu
narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
obsługa klientów zewnętrznych spoza administracji
zagrożenie korupcją
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji publicznej lub 6 miesięcy w obszarze budownictwa lub administracji architektoniczno-budowlanej
pozostałe wymagania niezbędne:
Znajomość przepisów ustawy: Prawo budowlane
Znajomość przepisów ustaw o: szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych
Znajomość przepisów ustawy: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Znajomość przepisów ustaw o: służbie cywilnej; wojewodzie i administracji rządowej w województwie
Umiejętności: czytanie dokumentacji projektowej, analityczne myślenie, stosowanie prawa w praktyce, rozwiązywanie problemów
Komunikatywność
Umiejętność obsługi komputera
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Dokumenty należy złożyć do: 2022-05-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "
Data aktualizacji: 2022-05-13
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Ilość wakatów: 1
Miejsce: | Opole, opolskie, |
---|---|
Nazwa firmy: | BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna |
Nazwa stanowiska: | starszy inspektor |
Branża: | Biuro, administracja |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 181223
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: